[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум энергетиков и электриков » Техническая зона » Схемы по электрике » как сделать переключение двигателя со звезды на треугольник
как сделать переключение двигателя со звезды на треугольник

Возникла необходимость на небольшом фермерском хозяйстве подключить мощный двигатель асинхронный. Требуется собрать автоматизированную систему запуска, так что бы через реле времени двигатель переключался со звезды на треугольник
# 1 | 2012-08-28, 21:58




Не уверен, что можно автоматизированно переключаться. В клемной коробке ручками концы обмоток переставлять только. Может я ошибаюсь?
# 2 | 2012-08-29, 08:56




Переключение происходит в том случаи если из клемной коробки двигателя выходят 6 проводов, если же соединение внутри двигателя и наружу выходит лишь три провода то переключение невозможно. Такой вид переключений используется для первоначального слабого пуска двигателя, что бы не падала мощность. При помощи трех пускателей можно осуществить такое переключение (к примеру ставим реле времени на 2 минуты двигатель разгоняется, реле времени выключает один пускатель блок контакты которого включают другой пускатель).Вот пример:
Прикрепления
# 3 | 2012-09-06, 12:50




Quote (jeck)
Переключение происходит в том случаи если из клемной коробки двигателя выходят 6 проводов, если же соединение внутри двигателя и наружу выходит лишь три провода то переключение невозможно. Такой вид переключений используется для первоначального слабого пуска двигателя, что бы не падала мощность. При помощи трех пускателей можно осуществить такое переключение (к примеру ставим реле времени на 2 минуты двигатель разгоняется, реле времени выключает один пускатель блок контакты которого включают другой пускатель).Вот пример:

При такой схеме достаточно добавить реле времени, через контакты которого будут включаться К2, К3. Произойдет переключение необходимое пользователю lord.
К1 будет включаться постоянно.
# 4 | 2012-09-13, 12:56




Панове, не забудьте подивитися яка номінальна фазна напруга двигуна і мережі.
Якщо номінальна фазна напруга двигуна 220 В , то в трикутник при лінійній напрузі мережі 380 В такий двигун включати не можна. Якщо ви маєте двигун на напругу 380/660 В то в мережі 380 В ви можете використати переключення при пуску зірка/трикутник.
# 5 | 2012-12-18, 02:54 Сообщение отредактировал JurkoK - Среда, 2012-12-19, 23:50




JurkoK, пробачте, можливо і є двигуни на напругу 380/660 вольт, але я таких не зустрічав. Знаю що двигуни в основному розраховані на напругу 220/380 вольт. І саме при напрузі 220 вольт двигун включається по схемі трикутника, а при напрузі 380 вольт по схемі - зірка.
# 6 | 2013-02-14, 22:11




СОВЕТСКИЙ ВАРИАНТ собираете две схемы с помощью группы пускателей и так нужно сделать что бы при включение двигателя по звезде , треугольник невозможно было включить с помощью юлокконтактов на пускателях(а пардон забыл про реле, там все равно задержка будит)    просто тупо реле управляет пускателем со звездой  и пускателем с треугольником, но что бы не напортачить соберите все на стенде,для самопроверки) yes
# 7 | 2013-02-14, 23:35




Цитата (granat)
JurkoK, пробачте, можливо і є двигуни на напругу 380/660 вольт, але я таких не зустрічав. Знаю що двигуни в основному розраховані на напругу 220/380 вольт. І саме при напрузі 220 вольт двигун включається по схемі трикутника, а при напрузі 380 вольт по схемі - зірка.
Єлектромеханічні заводи випускають асинхронні двигуни на напругу 380/660 В. Наприклад двигуни серії АОДН, ДАН,  1ВАО, 1ВАОРВ, 4МТН потужністю 55 - 400 кВт. Є двигуни на таку напругу і меншої потужності. Справа в іншому.
При наявності стандартної мережі 220/380 В можна використати схему пуску переключенням  з зірки на трикутник для двигуна на номінальну напругу 380/660 В.
Щоб скористатися таким способом пуску для двигуна з номінальною напругою 220/380 В (дійсно це найбільш популярні двигуни) необхідно мати електричну  мережу з напругою 127/220 В. В даний час такі мережі практично не використовуються.
Важко порадити щось путнє пану  lord оскільки невідомо ні типу двигуна, ані приводного механізму.
Можливі варіанти : збільшення потужності підстанції,  збільшенняперерізу кабеля , використання автотрансформаторного пуску або частотного пуску, пуску без навантаження, використати двигун з фазним ротором. Все це дуже індивідуально.
# 8 | 2013-02-15, 01:35 Сообщение отредактировал JurkoK - Пятница, 2013-02-15, 02:24




JurkoK,на рахунок двигунів 380/660 В, дійсно перевірив інформацію в інтернеті і бачу що є такі. Проте, коли на двигуні стоїть напруга 220/380 В, то це вказується напруга між фазами трьохфазної мережі. Звичайно напруга між фазами 220В, це буде 127В якщо заміряти між фазою і нульовим проводом.
# 9 | 2013-02-15, 23:04




Цитата (granat)
JurkoK,на рахунок двигунів 380/660 В, дійсно перевірив інформацію в інтернеті і бачу що є такі. Проте, коли на двигуні стоїть напруга 220/380 В, то це вказується напруга між фазами трьохфазної мережі. Звичайно напруга між фазами 220В, це буде 127В якщо заміряти між фазою і нульовим проводом.
     На жаль замість того, щоб займатися проблемою пуску двигуна доведеться нагадати деякі елементарні
положення з електротехніки.     В трьохфазній електричній мережі слід розрізняти лінійну та фазну напругу. Найбільш вживаною низьковольтною мережею є трохфазна чотирохпроводна мережа з заземленою нейтраллю 220/380 В. В такій мережі напруга між двома лінійними проводами (фазами), тобто лінійна напруга дорівнює 380 В, а напруга між лінійним проводом і нейтраллю (нулем), тобто фазна напруга  дорівнює 220 В. Якщо на двигуні вказана напруга 220/380 В, то це означає що обмотка статора розрахована на напругу 220 В. І такий двигун в мережу 220/380 В можна включити лише по схемі з’єднання обмоток в зірку. І все! Якщо ж ми включимо такий двигун по схемі трикутника він згорить на холостому ходу, оскільки до кожної обмотки буде прикладена напруга 380 В і внаслідок збільшення магнітного
потоку в 1,7 рази та насичення магнітопроводу струм холостого ходу  буде в десятки разів перевищувати номінальний.       В мережі 127/220 В такий двигун в нормальному режимі  необхідно включити в трикутник, при цьому до кожної обмотки буде прикладена її номінальна напруга
220 В.  
    Вибачайте за лекцію, але бачу в цьому є необхідність.
# 10 | 2013-02-16, 00:57 Сообщение отредактировал JurkoK - Суббота, 2013-02-16, 01:00




Ще один нюанс необхідно враховувати при виборі способу пуску асинхронного двигуна. Особливо при пуску на пониженій напрузі.
Пусковий струм пропорційний напрузі, а момент пропорційний квадрату напруги. Тобто при наявності навантаження на валу двигуна при пуску він може не запускатися.
# 11 | 2013-02-18, 22:50



Форум энергетиков и электриков » Техническая зона » Схемы по электрике » как сделать переключение двигателя со звезды на треугольник
Страница 1 из 11
Поиск:

Последние обновленные темы


Популярные темы


Новые пользователи

dimalost777 dimalost777
Дима ItLamp
Сообщений: 0
jzarko jzarko
Леонид
Сообщений: 0
lidiy4742 lidiy4742
Вадим
Сообщений: 0
varlamovkolia varlamovkolia
Николай Варламов
Сообщений: 0

Самые активные пользователи

Goshia Goshia
Igor
Сообщений: 1297
lviv1313 lviv1313
Игорь Вас
Сообщений: 1035
Alexzhuk Alexzhuk
Александр Жук
Сообщений: 954
elektro elektro

Сообщений: 760